Myprincess.pl

Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz zwrotu

Aby przyspieszyć realizację zwrotu proponujemy uzupełnić formularz zwrotu, który znajduje się w dostarczonej paczce lub do pobrania TUTAJ. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

Jeżeli chcesz skorzystać z Szybkich Zwrotów Paczkomatem InPost spójrz poniżej jakie to proste :)  

2. Wyślij produkty - czas zwrotu to 14 dni.

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
Myprinces.pl
ul. Jesionowa 5
05-092 Kiełpin

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub doręczanych do paczkomatów. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi zawsze kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym lub poprzez Przelewy24/tpay. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email, gdy przyjmiemy Twój zwrot do realizacji.

ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ:

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Produkty nie posiadające kompletu oryginalnych metek i noszące ślady użytkowania.

ZWROT POPRZEZ SZYBKIEZWROTY.PL

telefon 2

1. Szybkie Zwroty InPost

Jeśli chcesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost, wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl, zaznacz nasz sklep i wypełnij formularz. Poczekaj na zaakceptowanie Twojego zgłoszenia, nastąpi to w ciągu 1 dnia roboczego.

Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem, który będzie ważny przez 72 godziny.

Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak jest to płatny zwrot - kwota 15,99 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Znajduje się on TUTAJ.

pieniadze 1

2. Nadaj paczkę w paczkomacie

Na przygotowanej paczce napisz otrzymany przez SMS kod nadania, adres naszej firmy i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymany kod posłuży do otwarcia skrytki.

Na panelu paczkomatu wybierz: „Chcę nadać paczkę”, następnie „Mam kod nadania / zwrotu”. Użyj kodu, który otrzymałeś i wybierz rozmiar skrytki.

Po odebraniu przesyłki kurier doręczy paczkę bezpośrednio do naszego magazynu.

paczkomat

3. Poczekaj na zwrot środków

Jeżeli wybrana została opcja „Szybkie Zwroty InPost”, to koszt nadania zwrotu (15,99 zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email, gdy przyjmiemy Twój zwrot do realizacji.

WYMIANA

sukienka w paczce 2

1. Zwróć produkty

W sklepie myprincess.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną powyżej procedurą zwrotu towaru.

nowy zakup

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Opłać nowe zamówienie przelewem tradycyjnym, poprzez Przelewy24 lub u kuriera przy odbiorze przesyłki.

 

 

REKLAMACJA

sukienka w paczce 3

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji sugerujemy uzupełnić formularz reklamacji dostępny TUTAJ, a następnie dołączyć do pudełka z reklamowanymi produktami. Zaznacz na nim, że reklamujesz artykuły oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

paczka 1

2. Wyślij produkty

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. Możesz to zrobić we własnym zakresie (kurier, poczta) lub poprzez szybkiezwroty.pl. Jeśli reklamacja zostanie uwzględniona koszty przesyłki zwrotnej również pokryjemy:)

Wyślij przesyłkę na adres:
Myprincess.pl
Ul. Jesionowa 5 

05-092 Kiełpin

pieniadze 2

3. Poczekaj na zwrot środków

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku płatności poprzez system Przelewy24, tym kanałem zostanie również zrealizowana płatność w ramach reklamacji.

Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy twoja reklamacja zostanie przyjęta.

REGULAMIN zwrotów i reklamacji

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy TUTAJ. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. Skutki odstąpienia od Umowy:
    1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
    2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy tylko koszty produktu.
    3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przelewem bankowym na numer konta wskazany przez Konsumenta w formularzu odstąpienia od umowy.
    4. Sprzedawca dokona zwrotu płatności po otrzymaniu Produktu w terminie przewidzianym ustawowo.
    5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Myprincess.pl ul. Jesionowa 5, 06-092 Kiełpin niezwłocznie, nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 30 dni.
    6. Aby dokonać zwrotu przesyłki, należy ją do nas odesłać wybierając formę odpowiednią dla Zwracającego
    7. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem
    8. Do rozpatrzenia zwrotu lub reklamacji nie jest wymagany paragon.

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. Reklamowany produkt należy odesłać na adres Myprincess.pl ul. Jesionowa 5 05-092 Kiełpin
  4. Upewnij się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium